peugeot 206

Představme si Hondu Civic, Peugeot 206 a 306

Honda CIVIC

Honda CIVIC 5D má zaoblené tvary. Vyrábí se 3,5 dveřová se vkusně řešenými světlomety. Přístrojová deska přináší informace do roviny očí zákazníka, takže není potřeba uhýbat zrakem od výhledu před námi. Vše je řešeno na přístrojové desce s ohledem na potřeby řidiče. Toto vozidlo má nízko posazenou spodní část karoserie, takže se moc nehodí do terénu. Interiér je vkusně zařízen k pohodlí zákazníka. Vyrábí se motory 1,4 a 1,8 l a naftový 2,2l s nízkou spotřebou paliva a vysokým výkonem. Vhodný je prostor za předními sedadly, kde je možno pohodlně sedět vzadu. Nové verze spojují eleganci a dobrý pocit z jízdy. Hondy CIVIC mají dynamický profil, něco jako kapka vody. Všechny vozy mají protiblokovací systém  ABS. Některé verze mají ostřeji sklopené zadní okna, které zvýrazňují záď vozu.

Peugeot 206

Peugeot 206 se vyrábí benzínový nebo dieslový. Na první pohled nás upoutají vkusně řešené protáhlé přední světlomety. Tento model si kupují zejména ženy,jsou malé a snadno lze s nimi zaparkovat. Vhodně řešená značka vozu ve přední části zvýrazňuje tyto modely. Zvláštní je typ 206 CC. Tvarované zadní světlomety přesahují hluboko do zadních blatníků. Tento typ má skládací střechu. Samozřejmostí jsou kola z lehkých slitin. Nevýhodou je, že na zadních sedadlech není dostatek místa. V Evropě typ 206 pomalu končí, ale v Latinské Americe se prodává úspěšně pod verzí 207. Vozidlo prošlo inovací, dnes se vyrábí ve verzi 1,4. Vozidlo má od předcházejícího jinou masku,hodí se na silnici. V základních barvách je bez příplatku, v metalických s příplatkem 9000 Kč. Ke kladům ještě patří opěrky hlavy na předních a zadních sedadlech. Antikorozní úprava karosérie umožňuje dát záruku na karosérii
až 12 let. Možná pro někoho je méně atraktivní orámování výstupu vzduchu na palubní desce, ale to už záleží na každém z nás.

Peugeot 306

Peugeot 306 je starším vozidlem vyráběným ve 3 a 5 dveřovém provedení a combi. Jedná se o vozidlo bez koroze, se spolehlivým motorem s nízkou spotřebou, ale málo prostorný vzadu na dlouhé tratě. Drobné problémy jsou se řazením, ale chce to zkušenost a delší zaučení. Je velmi oblíbený ve Francii pro dieslové motory, méně je oblíben pro hlučnější provoz.

Sdílet článek