Mobilní aplikace

Nesprávné důvody, proč dělat mobilní aplikaci

Mobilní aplikace jsou v současné době nejmocnějším marketingovým nástrojem, který poslouží skvěle nejen velkým či malým firmám, ale také kavárnám, lékárnám, muzeím nebo obcím a městům. Mají rozhodně celou řadu výhod, bohužel řada lidí do nich investuje z nesprávných důvodů. Prozraďme si, jaké jsou nesprávné důvody pro vytvoření vlastní mobilní aplikace. 

Mobilní aplikaci na míru bychom měli mít zhotovenou například proto, abychom se dostali blíže ke svým zákazníkům, abychom byli o krok před konkurencí. To jsou dobré důvody pro zhotovení mobilní aplikace. Podívejme se však na ty nesprávné. 

Je to cool

Nechat si vytvořit mobilní aplikace proto, že je má každý, to opravdu není dobrý nápad. I když využití najde prakticky jakákoliv firma, ne všem mohou mobilní aplikace přinést hromadu ovoce. Zejména se nevyplácí zakládat si mobilní aplikaci hned v počátku podnikání, kdy máte vlastně jenom nápad, který zkoušíte realizovat. Vyčkejte pár měsíců, teprve poté si dobře promyslete, jestli mobilní aplikace je dobrý krok či nikoliv a jestli vám může přinést přesně to, co od ní očekáváte. 

Bez mobilní aplikace se určitě nemůžu obejít

Je sice pravdou, že mít reprezentativní webovou stránku dnes nestačí, na druhou stranu ne vždy je mobilní aplikace přesně to, co vaše firma potřebuje. Někdy je lepší nejdříve investovat do kvalitního marketingu, až posléze si promyslete mobilní aplikaci. 

Mobilní aplikace mi nahradí webovou stránku

Mnozí lídři firem vytváří mobilní aplikace proto, že se domnívají, že plně nahradí webovou stránku. Jenže tak to není. Reprezentativní stránka je to, co co musí být bez výjimky každá firma. Mobilní aplikace jsou už posléze jistým bonusem, který může firmu dostat blíže k zákazníkům nebo díky kterému může firma být před konkurencí.

Závěrem se tedy nabízí otázka – jaký je váš důvod pro vytvoření vlastní mobilní aplikace?

Sdílet článek